Snart fredag! :D

Hejhej! Idag har det varit rätt seg dag, tiden och lektionerna har gått sakta med det dom va bra är att vi har jävligt lång lunch rast på torsdagar så det är najs. Jag, Karro och Emelie gick till Ica och köpte sallad istället för äta maten i skolan. Så sjukt gott med plocka själv sallad, helt sjukt! Sen tror jag nog att det var en utav dom roligaste idrotterna någonsin. Gud vad kul vi hade! Spelade badminton och hade vikarie. Det där var vad jag precis behövde kan man ju säga. Så sjuka kompisar jag har iallafall Yasin och Alex, dom är lite speciella, haha på ett bra sätt ;-) 
Nu är jag iallafall hemma, sitter i soffan och värmer mig lite framför brasan. 
Senare drar man iväg för att kolla på innebandyträningen. Sen så ska vi ha ett spelarmöte efter det. 
Men sen när vi kommer hem ifrån det så är det äntligen MAAAAT! Gott med mat :-) ja och sen ska man väl sova och imorgon är det äntligen fredag! Så skönt, älskar fredagar! 

Puss hejdå <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback