Gossip Girl

Halloj! Idag har jag inte gjort så mycket, bara legat i soffan och kollat på Gossip Girl hela dagen. Så braaaa! Jag älskart. Man får så många roliga tankar att om man bodde så där lyxigt som dom gör, vad skulle man hitta på då? Hur skulle man se ut? Skulle man vara lycklig eller ej? Aa jag säger nog det, alltid bättre i serier och filmer. Men vad säger ni, drömmar är väl alltid drömmar :-) Nu sitter jag i soffan med mor och far och kollar på skidskytte. Eller mja jag kollar inte direkt, ska nog ta och umgås lite med syrran om hon har tid med mig vill säga. Hoppas ni haft en bra vecka! puss hej :* 

 
 
 
Så sjukt himla perfekt hon är! Om man ändå såg ut som henne :-)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback