Hockey

Hej! Hann inte skriva nånting igår om vad jag gjorde så gör det nu istället. 
Jag var och kollade på hockey i Arboga med mina vänner Emelie och Vilma. Snackade även om massa saker som behövdes snacka om. Efter matchen drog jag hem och satt mig och åt mat samtidigt som jag kollade på melodifestivalen. Igår va de väldigt bra låtar med. Ingen som va hur dålig som helst. Alla jag att lyssna på, sen så gick ju även dom jag ville till final så det var ju bra. Efter melodifestivalen var slut så började filmen Bröderna Karlsson, och den var bra. Hade inte sett den förut. Efter filmen tog slut så var det bara att gå och lägga sig. 

Idag då, idag måste jag har vaknat upp på fel sida asså. Vet inte varför men är bara så sjukt irriterad på allt och alla. Det är väl för att jag tänker för mycket eller nånting sånt. Känner mig jätte dum som har tagit ut det på en viss person. Menmen..får väl be om ursäkt sen när hen har tid och skriva då..
Just nu ligger jag i min säng, har varit uppe men gick och la mig igen eftersom jag är så irriterad så då är det skönt att vara själv. Alltså instängd på mitt rum. Ska ta och dunka musik i öronen och tagga tills hockey finalen som börjar om typ 1 timme och 45 minuter. Och sen även tagga till min match som ska spelas i Västerås senare. Kan ju ta ut ilskan då det är ju bra. 
Så, så kommer min sista dag på lovet se ut. Skriver kanske ikväll, bye! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback