All I want is you

Hej, hur äre? Med mig är det helt okej, förutom att jag är skit hungrig. 
Så jaha idag? Jag vet faktiskt inte det väntar och se, skulle spela match idag men får se hur det blir med det. Hostar fortfarande så det suger..! 
Jag och Elin vill kolla på juniorallsvenskan i Vasa klockan 16:30 en riktigt spännande match det är vinna eller försvinna så man vill ju inte direkt missa det. Men vi vet inte hur vi ska komma dit så vi får väl se hur det blir. Kanske får gå, haha men nej då. Får hoppas det löser sig. 
 
Ska gå och äta någon god frukost nu, får se vad. Kanske hörs senare, puss hejdå <3 
 

http://www.youtube.com/watch?v=c20LIOe4VO4
Såhär jag känner just nu..

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback