because of you

Hej! Lyssnar på musik just nu. Har inte gjort så mycket idag bara legat i soffan och kollat på film. Det var någon film som heter Temptation island, den var bra. Handlar om en tjej som är kär i en sångare och sen så blir typ dom strandsatta på en ''öde'' ö tillsammans och ja. Om man inte har sett den så tycker jag faktiskt att man kan ta sig tid att se den. Det är min åsikt iallafall men vad ni tycker har jag ingen aning om. 
Men det får ju iallafall ni om ni kollar sen så får ni hata mig om ni inte tyckte den var bra men tog och slösa eran tid på den, eller så älskar ni mig för att jag tipsade om en sån bra film. Haha nej men tycker att den var bra, sen så får ju ni göra som ni vill. 


Blev hemma idag också, hosta så inatt. Hemskt att man ska behöva må såhär.. Menmen har bara mig själv att skylla, förstår utifall inte gud gillar mig. 

Senare ikväll ska jag iväg till Arboga för att vara sargvakt på damernas match. Bara att hålla tummarna för att dom vinner! HEJA HEJA!! 

Bye bye! 
 
 
 


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback