irriterad men ändå så lycklig!

Hejsan, sorry för att jag inte har skrivit på jätte länge men när man mådde skit så var det kanske inte så kul och hade inte direkt någon ork. 
Men nu ska jag försöka göra det igen, för nu mår jag bara för bra! :D Förutom att det hände en grej igår så jag är ändå rätt irriterad på mitt ex just nu som vägrar prata och vägrar reda ut saker. Menmen....
 
Varför mår jag så bra? 
Jag mår så sjukt bra för att jag har världens finaste, som bara gör mig för glad. Hen kom in i mitt liv precis när jag behövde det som mest. Är så himla glad för det, för annars vet jag verkligen inte hur jag hade betett mig nu eller hur jag hade mått. Vågar inte ens tänka på hur det hade varit nu annars. 
Hen får mitt liv värt att leva, får mig alltid att le. Skriver så fina saker till mig så att jag börjar gråta av lycka. Så fort personens namn ploppar upp på mobilen så blir jag alldeles varm i hela kroppen och kan inte sluta le. 
Tack för att just DU kom in i mitt liv, du betyder så sjukt mycket för mig idag och hoppas vi blir bästa vänner för livet! Love you <3 


Nu då, idag vaknade jag ungefär vid 11 och gick upp åt frukost sedan kollade jag på killarnas skidskytte. Som gick väl helt okej ändå för Sverige kom 6a och 12a så det var väl ändå helt okej. Får väl ta och säga grattis till grannlandet Norge som vann idag. 
Senare idag blir det att dra till gymmet och ta ut min lilla ilska jag har. Ska bli så skönt! Var ett tag sedan jag var där nu, så det ska bli hårt idag ;) 

Bye! ;D

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback