War Horse

Ellu, vad händer? Här så sitter jag och kollar på hockey, det är AIK-FBK på tvn och det vill man ju inte missa. Sen så kom jag hem för en stund sedan från Arboga. Kollat på när mitt lag vann mot Åsbro med 4-2.
Sen kollade jag en stund på P98 som var efter. Spännande match mot Rönnby :-)
Jaha idag rå? Idag vakna jag ungefär klockan nio då jag gick upp och åt frukost. Efter det så satt jag och mamma och kolla på en grymt bra film. War Horse, shit asså va sjukt bra den är! Linn hade tipsat om den filmen och såg att den gick på tvn så varför inte liksom. 

Vill bara säga att den är en så sjukt bra film så tycker ALLA som inte har sett den ska kolla på den. 
För den är verkligen värd att se innan man dör. Vet att ni killar som säger att hästar bara är för tjejer och att killar som rider är bögar men det är VERKLIGEN INTE sant. (Inte dom flesta gångerna iallafall.)
Men den filmen är verkligen inte en tjejfilm den är till alla för att det handlar om krig och typ dom flesta killarna spelar ju tv-spel så varför inte se filmen. Tycker iallafall jag att man kan göra och sen kanske skriva vad ni tyckte om den så får jag se om jag har rätt eller fel ;-) 

 
 
 
 
Jag idag :-)

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback