Irriterad.

Hej, som rubriken säger så är jag väldigt irriterad på våran skola just nu. För har ped.em idag och det betyder att vi slutar efter lunch men jag och en grupp till har långt hål fram till lunch så vi har alltså bara engelska idag. Alltså slutar vi 10:05 och bussen kommer 12:20 men det som irriterar mig är att då hade vi som är spanska gruppen, vi hade inte behövt gått till skolan eftersom vi bara har engelska kunde ju bara varit hemma. Men eftersom vi missar en lektion så kanske inte de är så bra därför om vi skulle haft datorer kunde engelska lärarn ha bara mailat över det vi skulle jobba med så kunde vi bara fått sovit vidare och sen göra det senare på dagen. Men nej vi ska vakna fucking 6 och gå upp, åka till skolan för att bara ha en bara EN lektion. Aa men bra bra, orkar inte..hejdå. Tack för mig och mitt utbrott. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback