naken.

Hejsan! Hur äre? Med mig är det inte så bra, därför jag inte har haft lust att skriva nånting här på länge. 
Men tänkte iaf lägga in ett nu så ni inte tror att jag är död även om man kunde velat de ibland.. 
Skulle ju egentligen varit i skolan just nu men allt går åt helvete för mig just nu, känns det som. Inget går som jag vill. Vet inte vad jag gjort gud, men antagligen nånting. 
Så imorse när jag kom till Fbro och vänta på bussen så kom den aldrig så då gick jag och Jocke hem en stund tillsammans innan båda skulle sväng åt olika håll. Så jag har fått ganska mycket motion idag typ 8km. Skönt va? Iallafall så sitter jag nu i soffan och åt precis glass och lyssnar även på musik för att försöka må lite bättre. 

Bye! 

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback