torsdag den 16:e

Halloj! Idag har jag bara suttit framför soffan och kollat på PLL och Ravenswood, shit asså började kolla på Ravenswood idag och det är fan läskigt asså. Spännande hela tiden, helt sjukt! 
Behövde inte gå till skolan idag skulle till Lindeskolan och kolla på program men vill varken gå där, och så finns inte inget av dom programmen jag skulle kunna tänka mig att gå så stanna hemma istället. 

Nu gör jag faktiskt inte så mycket mer än och sitta här vid datorn och kollar lite på det fantastiska internet och tvn också, men hittar inget bra att kolla på så det suger. 
Ikväll blir det äntligen träning för mig och det var verkligen länge sedan jag träna innebandy så det ska bli väldigt väldigt skönt! :D 

Ciao :-) 

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback