Helt slut..

Hej! Idag har jag suttit vid tvn och hunnit kolla på två filmer. Först kollade jag på SnowWhite and the huntsman, som är sjukt bra! Sen blev jag sugen och kolla på en film man kolla på när man va liten så det blev Spy Kids. Efter det så blev det att köra lite med hantlarna, sen när mamma kom hem drog vi ner till gymmet. Då var jag redan slut i armarna men körde på't ändå när jag kom till gymmet. Så nu är jag helt slut i armarna, orkar knappt lyfta på dom. När jag kom hem åt vi mat sen efter det så duschade jag, nu ligger jag i sängen och ska väl ta och sova snart. Ska ju upp till skolan igen. Det va ett tag sen nu, men bara att bita ihop det sista på högstadiet nu. 

Puss godnatt <3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback