Mys med bästie ♡

Hola! Vad gör ni? Jag sitter hemma hos bästie och skriver ju såklart det här just nu. Vi har haft det mysigt, vi har tjockat oss med Ben & Jerrys och sen chips och sen har vi fixat naglarna, kollat på fotboll som gick bra. Barca vann med 3-2 fett skönt tycker hon, för att hon skriker över hela jordklotet. Ska upp tidigt imorgon för vi ska dra till huvudstaden och ha de så roligt. Så ska typ gå upp tiden då jag går upp till skolan. Så tidigt blir de. Tåget går typ 09:06 så vi ska väl ta och sova snart så man kommer upp i tid imorgon så vi inte missar tåget för då dör vi. Men i alla fall jag mår väl bra eftersom min älskling gör mig så glad så det är väl bra, då kanske jag kan somna bra inatt och inte va vaken i flera timmar som alla andra nätter. Men ska sluta babbla nu så hejdå puss på er! GODNATT ♡
 
HAPPY RIGHT NOW!  ♡
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback