on my own

Hej! Hur mår ni? Jag mår väl sådär... Skulle ha varit på träning nu men har ont i huvudet så blev ingen träning idag tyvärr. Sen är jag även jäkligt trött, så jag tror jag somnar snart. Skönt med pedagogisk eftermiddag imorgon iallafall. För tisdagar är nog den sämsta dagen i skolan, dom tråkigaste ämnerna typ. Så det är väldigt skönt! Det va väldigt länge sedan man va i skolan nu så det var väl lite skönt och komma tillbaka idag till det vanliga livet. 
Just nu sitter jag och ska köpa biljetter till Örebro - Färjestad 14/12, ska bli sååååå kul! :D 
Längtar såååå! <3
Ska gå med Syrran, Emelie och Linn så det ser jag fram emot. 

See you guys! Kisses <3
 
 
bästa Linn <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback