Hockeyturnering

Hejhopp! Ville bara berätta om min helg. Den började väldigt bra, för i fredags så hade vi bara två lektioner och sen så fick vi sluta ungefär 12:25 och drog hem sen på kvällen så åkte jag till Hannah för tjejkväll med bastu, god mat och sen annat gott. Den dagen va väldigt behövlig! Tack mina underbara vänner som gjorde de till en bra dag <3 
Sen igår så åkte jag och kolla på mitt lag som spelade match mot Sala som gick bra. Vann typ med 8-0 eller 9-0 kommer inte ihåg :P sen på kvällen så bjöds det på hockeyturnering och gud familjerna Linders kom och Käck och även min underbara kille :) den kvällen va också guld värd! Gud va kul vi hade så trevligt. Alla skratta nästan så att dom grät åt flera olika saker. Körde "med vilda gester" och gud va kul det är. 
Killen sov här hos mig och vi vaknade ungefär 10 idag och sen då drog han vid typ halv 1 och nu så ligger jag i soffan och latar mig medans vi firar pappa som fyller år idag :D GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN! Love u <3 

Japp det va de hejdå ! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback