Förlåt för dålig uppdatering..

Hej! Ville bara säga förlåt för att jag inte har bloggat på as länge.
Vart ska jag börja?
Jag har ju fyllt år och tänkte berätta att jag fick en dator som jag är fett glad över och så fick jag även massa kläder.

Nu i torsdags så började vi ju med lång helg och det var väldigt skönt det behövdes verkligen. Så det börja med att vi åkte till Estland med konfirmationen. Som vi verkligen inte trodde skulle bli kul men som tur så blev den verkligen lyckad. Vi var där hela helgen och kom hem igår ungefär vid 21:00 nån gång. Det var väldigt skönt att få komma hem till sin egna säng och så men måste bara säga att jag älska sängen jag fick där borta alltså skönaste sängen jag någonsin har sovit på borta på "semester".
Idag var det ju såklart skola som vanligt, och den var rätt chill. Måndagar brukar alltid gå fort så det är ju skönt. När jag kom hem satt jag mig på gräsklipparen där ute och tjänade in en 50:- lapp. Najs! ✌
Nu ligger jag i soffan och har precis gjort läxa och typ nyss duschat, så himla skönt att lägga sig ren och fin ;-)

Aja nu vet ni vad jag har gjort medan jag vart borta så skriver väl snart igen, typ kanske imorgon.
Puss hej❤


Mer bilder kommer senare!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback