Elu!

Elu, what's up? Idag har jag vart i skolan såklart och haft matte prov som gick sisådär. Har även planerat lite med några från klassen tills på fredag då vi ska ha fotbollsnatten, ni är välkomna till Frövis idrottshall då klockan 19:00 och kolla på alla duktiga som ska spela! :-)

När jag slutade skolan tog jag bussen till Fbro sen drog jag hem till farmor en stund och fika och sen drog jag och Simon till gymmet för att gymma vid 17:00. Kände att det var dags nu efter hundra års vila. Eller ja har velat jätte länge men har inte haft skjuts och mamma har varit för lat för att träna men idag sket jag i det och drog dit med Simon istället. Jag gymma till typ 18:20 sen åkte jag hem duschade och sen åt. Nu ligger jag här efter att gjort lite läxa från trafikskolan som man ska göra för AM-kort :-) Började på kurs igår, så det var kul att äntligen få börja. Men nu ska jag sova så puss hej ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback