Bästa kvällen på länge ❤

Hejhej! Hade bästa kvällen på länge hemma hos Megge i fredags asså. Först gick vi till tempo och handla lite gott till kvällen. Sen så drog vi hem till Megge och börja laga mat och fixa oss. Efter vi ätit tog vi fram massor av gott som vi köpt. Och satt oss ute på altanen och bara snacka. Fyfan va kul vi hade asså, så grymt kul. Efter en stund när vi hade suttit där ute en stund kom Yasin och Alex också och hälsa på. Åh asså jag dog av skratt så kul vi hade asså.

Igår så va jag typ bara i kyrkan hela dagen och övade inför konfirmationen.

Idag en så länge så har jag träffat mammas gudsöner på en av Arbogas crossbanor, och har inte träffat dom sen jag va typ liten som en bebis. Så det var väldigt kul att få träffa dom. Nu sitter jag hemma på mammas dator och dunkar musik, taggar så tills imorgon då jag fyller :D längtar som fan!!

PUSS❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback