Rolig dag

Hej alla underbara läsare! Idag har jag varit i skolan, såklart. Det är ju så att tisdagar är ju alltid värst men idag var den ganska chill. För på eftermiddagen så hade elevrådet fixat en tid då man fick välja vad man ville göra. Och jag valde såklart innebandy. Så jag och Karro gick på det. Sen när vi slutade skulle jag skjuta Tobbe på benet för han stod med ryggen mot mig, men jag missa och då vänder han säg om och ger mig typ mördarblicken och springer och hämtar bollen och jag springer in i omklädningsrummet men då tar han min klubba och tar med den in till killarnas omklädningsrum och då är ju jag såklart tvungen att springa efter för att inte komma sent till bussen men när jag kommer in där så står alla killar i kalsonger. Jag tar Tobbes klubba och springer ut och han efter. Men då ska ju han såklart ta min sko och springer tillbaka till omklädningsrummet...
och sen behöver vi inte gå in på det mer, vad som hände sen...hehe! Tror ni ändå inte bryr er men aa...

Nu sitter jag i bilen på väg hem från träningen. Det gick väl okej idag på träningen, tycker jag. Aja nu ska jag hem och duscha och sen äta mat.
Puss ❤

Frukosten!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback