Robin!!❤

Hejhej! Ska berätta lite om min helg.
I fredags var jag i skolan, sen efter skolan åkte jag hem packade och sen drog till Fbro och va med konfirmationen vi åt pizza och sen myste med en film. Vi hade övernattning så igår var jag ju med konfirmationen också. Vi bestämde vad vi ska hitta på, på självaste konfirmations dagen. Igår så var det ju melodifestivalen, hejade på Anton mest men hejade även på Robin så man ska ju inte klaga över vem som vann. Men när jag fick se att Anton inte skulle vinna så blev jag skit arg och började lipa lite. Mesig eller? Haha aja Robin förkänade verkligen det.
Nu sitter jag i soffan och tittar på tv och taggar match mot Köping, derby!! Så nu jävlar vinner vi brudar!! :-D
Puss❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback