Loppis & dagen..

Hejsan! Har inte haft tid att skriva tycker jag, men nu har jag det.
Igår så stod ju jag och Linn på loppis i Fbro och vi sålde kakor och sånt. Vi stod där från 10-15. Det gick grymt tycker jag iallafall när man får in väldigt väldigt mycket pengar och får väldigt mycket av det. Så det var ju najs. Undra vad jag ska hitta på för dom pengarna? Vet faktiskt inte men mycket ska jag nog spara tills i sommar när vi åker till Kroatien :-D På kvällen tittade jag, Kajsa och Martin på melodifestivalen och sen efter den så satt jag och Martin oss i brorsans rum och spelade krigarspel. Sen vid typ 01-02 på natten så la vi oss och sov.

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade 11:35 och gick upp och åt frukost sen duschade jag och sen så satt jag bara vid tvn och inte gjorde ett skit. Nu har precis jag, Kajsa och mamma tittat på Breaking Down part 2 för mamma inte hade sett den. Och vi har också precis ätit mat. Men nu ska jag ta och lägga mig och sova. Imorgon är det "en ny vecka och nya tag".
Puss puss ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback