Helgen

Hejsan! Ska berätta om helgen. I fredags efter skolan drog jag hem, fixa mig och drog iväg för att träffa en kille.
På lördagen så åkte jag först på 1års kalas i Örebro sen åkte jag hem och fixa inför kvällen då det blev tjejkväll här hemma. Vi hade grymt trevligt. Efter tjejkvällen så sov Linn här. Så idag vaknade vi runt 9 nån gång och gick upp åt frukost och sen satt vid datorn en stund sen ner för att titta på Step Up Revolution :-) vi dog nästan för att det är fett snygga killar med i den. Efter filmen så körde vi just dance 4 en stund innan hennes farsa kom och hämta henne. Då drog jag ut i det fina vädret en stund. När jag kom in la jag mig i soffan direkt var fett trött. Jag och mamma tittade på Merlin. Och nu ligger jag här uppe i sängen och ska sova. Så godnatt! Hoppas ni haft en bra dag!
PUSS❤

Från tjejkvällen :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback