Glömt bort..

Hejsan! Har visst glömt bort att blogga på några dagar.
I måndags var det ju skola och efter skolan följde jag med Linn hem och vi åt och lite sånt sen gick jag till gårn och hon till gymmet. Gick vi hem till henne igen. När hon hade duschat så, så drog vi hem till mig och sov där för att vi hade studiedag på tisdagen. Så vi tittade på en skit bra film som heter "The House At The End Of The Street" den var grym, vi hade gjort smoothie som vi åt. Sen på tisdagen så tittade vi på flera filmer. Hon åkte hem och sen tittade jag på ett avsnitt av PLL :-) Sen drog jag på träning som gick ganska bra faktiskt.
Nu sitter jag i bussen och lyssnar på musik och är på väg till skolan.
Puss❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback