ett tag sen..

Hejhå! Sorry att jag inte har skrivit sen i onsdags. Men har väl helt glömt bort det för att vara ärlig. 
Måste bara börja att berätta om i fredags då jag klippte mig efter skolan och sen efter det så drog jag och Hannah med bussen mot Frövi och myste hemma hos Megge. Först när vi kom så åt dom kycklingtallrik och jag kebabtallrik, så tjocka! Vi tittade på The House At The End Of The Street som jag nyss sett med Linn. Den är ju så grymt bra så jag var tvungen att säga att vi skulle titta på den. Så vi tittade på den och myste med lite godis. Hade köpt jordgubbar men dom glömde vi äta.
 
Sen igår så åkte vi hem konfirmationen till Västerås och hade det kul. Vi var först på en gudstjänst som inte var kul med flera tusen andra konfirmander. Sen så gick vi till kongresshuset och tittade på Ung Utan Pung, åh gud vad roligt det var. Så galet! Sen efter det så åt vi tacobuffe. Efter det började det alla längtat efter DISCOT!! Asså så galet det var. När vi åkte buss hem sen så gjorde vi Harlem Shake, haha alla var typ hypade men ändå. När jag kom hem borstade jag tänderna sen la jag mig i sängen direkt. 

Idag så vaknade jag vid 11 och gick upp åt frukost kollade på ett avsnitt av Merlin sen så har jag bara chillat här. Men nu ska jag gå upp och dunka musik och tagga inför matchen. Är redan galet taggad men ändå. Så hoppas vi på vinst sista matchen på säsongen :-) HEJA HEJA!! :-D 
PUSS ❤
 
 
Så jag såg ut igår :)

DISCO!!❤
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback