Allé allé allé

Hejhej! Har inte haft tid att skriva på några dagar. Men igår så hade vi friluftsdag med skolan och då åkte jag skridskor och provade på curling. Åh gud vad kul det var asså, jätte coolt att prova. Svårt i början men sen så ändå gick det bra. Fast jag körde två av mina stenar på doms andras stenar så dom två hamnade i mitten, synd att det inte var mitt lags stenar istället ;-P
Sen på kvällen tränade jag innebandy i två timmar, för vi spelade ihop med damerna. Det var skit kul! Vi körde match hela tiden, och det blir ju så också att ju flera man är desto högre tempo. Så det var ju bra.

Nu sitter jag i bussen och lyssnar på musik och är på väg mot sista dagen i skolan för den här veckan.
Puss ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback