Sorry!

Hejsan! Förlåt för att jag inte har bloggat nånting på hur länge sen som helst. Men har inte orkat eller känt för det. Men nu tänkte jag att jag ville för jag hade faktiskt lust. Har ju saknat bloggen så mycket och även er så nu när jag väl har tid så kan jag väl ta och skriva då. 

Det har hänt jätte mycket medan jag har varit borta men jag orkar väl inte berätta om allt och kommer kanske inte på det nu heller så skriver bara vad jag gjort dom senaste dagarna. 


I måndags så drog jag med gårn till Kloten, alltså ett läger. Vi var där tills idag när vi åkte hem. Vi kom dit någon gång vid 11 eller nå och sen packade upp och grejer. Sen åt vi mat och bara chillade hela dagen. Senare på dagem så gick vi ner till vattnet och paddla kanot. Det var skit kul, körde med kläder på och välte också kanoten så vi hamnade i vattnet. Hehe..lutade mig lite för långt åt ett håll när vi satt och gunga den. 

Igår så gick vi upp och åt frukost vid 8 och sen efter det hade vi blivit indelade i grupper och min grupp fick vila tills efter lunch medan den andra gruppen fick gå ut i skogen och köra höghöjdsbanor. Har ju varit med några år men körde ända det som var på schemat. När vi kom tillbaka så drog vi ner till vattnet och bada och sen när efter det när jag hade klätt på mig kläderna så var det några andra som ville ner och bada så följde med dom ner men då blev jag i puttad med kläderna på. HAHA! kul.....-.- Sen på kvällen mös vi bara.
 
Nu sitter jag här och ska dra ner till Linn nu och ha det roligt med henne. Saknar henne! Och titta även på A-lags match sen ikväll men nu ska jag cykla ner till henne så hejdå!
 
PUSS ❤



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback