Örebrisch

Hejhej! Det va fett chill idag i skolan, fick ingen slöjd så slutade 13.10, så fett najs! Men ännu najsigare vare för bajs Hannah och några mer som fick sluta 10.50 för att dom fick ingen bild och sen ingen slöjd med min grupp. Så det va ju chill för henne och några andra bajsungar. När Linn och Emelie hade slutat 14.50 så drog vi mot station för att åka med tåget till Örebro. Åh det var verkligen kaos där för det var någon marknad. Men iallafall först så gick vi och låste upp Megge telefon/min babe och sen gick jag och Megge och tog hål i öronen. Vi orkade inte och ville ta innan dom andra kom så då gjorde vi det. Sen så gick vi alla till Kina Muren och åt god mat. Jag åt tre rätters som jag glömde ta kort på...Bra Alva!! Men aja nu ligger jag i sängen och hoopas på att jag kommer kunna sova inatt. puss hej! Linns mat :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback