Mys lördag!

Hejhå! Sitter i soffan och inte gör någonting just nu. Eller jo jag skriver ju till er mina underbara! Hur mår ni? Jag mår iallafall bra. Inga besymmer inget gråt. Så de är ju skönt att man mår bra för tillfället. Idag händer? Ja vad händer jag vet inte om jag ska på konfirmationen än, har inte bestämt mig. Men om jag ska de så blir de 10-14 och sen kanske hitta på något med några inte vet jag. Men ikväll vet jag iallafall vad jag ska göra.
Vi har bjudit hem några på middag och lite gott. Vi ska nämligen prata om Kroatien vi kanske ska bila ner dit i sommar, så vi ska prata lite om det. Jag är väldigt arg och ledsen att de blir så för att då blir de säkert inge med mitt älskade BÖDA SAND :'( tråkigt! Har ju alltid åkt dit varje sommar och jag älskar de, det är som mitt andra hem♥ Ska dra nu, skriver mer senare.
puss 
♡ 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback