Lajv

Hejsan! Idag har det inte varit en normal dag i skolan, det är så att vi har fått provat på något som heter Lajv och kommer ifrån Västerås och som suger. Fatta inte ens vad som det gick ut på och varför vi skulle göra det men aja. Var även på hälsokontroll idag, usch!! Det gick väl bra men hatar sånt. Efter skolan tog jag såklart bussen hem och överraskas när jag kommer hem, av att ingen är hemma. Ibland är det skönt och va själv men ibland bara jag hatar det. Jag la mig i soffan och kollade på Pretty Little Liars som vanligt. Man kan inte släppa det när man väl börjat. Så jag kan väl säga att det är vad jag har gjort idag. Skulle ha åkt till gymet förut men eftersom ingen var hemma så gick det inte :(
Nu har jag precis duschat och så och lagt mig i sängen och är redo för att sova när jag känner för det. Så syns vi imorgon här nån gång.
Puss ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback