Ibland vill jag bara försvinna!

Hej, eller nå? Jag mår inte så bra idag. Hoppas ni mår bättre. Har hänt en sak som gjorde den här dagen ovärd. Vill bara att den här dagen aldrig hade varit. Jag har varit hemma hela dagen idag för att jag har ont i huvudet. Och jag har inte gjort så mycket sen jag vakna. Har bara legat i soffan och ja inte gjort så mycket. Om jag hade varit i skolan hade jag ungefär slutat för en halvtimme sen för att det var pedagogiskeftermiddag idag. Så då slutar man efter lunch. Nu ligger jag bara i soffan och väntar på ett samtal. På att telefonen ska börja ringa och att det ska stå rätt namn. Jag har försökt gått in på en sida så jag kan kolla på Pretty Little Liars så jag inte tänker på något annat men, det är något fel på sidan så det går inte att kolla tyvärr. Nu ska jag sluta babbla så hoppas ni har en bra dag!
Puss ❤



Därför dom tagit bort extreme på Gröna Lund! :p



<3 gumman! Du är stark det vet du!<3

2013-02-06 | 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback