Hjälp mig, vart tog rubriken vägen?! :o

Tjaaaa! Jag hade skit kul när jag red idag :D Det gick bra och det var kul efter att inte ha ridit på länge. Efter vi hade ridit så åkte vi hem och bytte om och åkte till Västerås och kollade på syrrans kille i innebandy. Det gick inte så bra idag för dom, men dom mötte inte ett så bra lag heller så egentligen borde dom ha vunnit. Menmen.....Det var inte doms dag idag. Sen åkte vi hem och kollade på melodifestivalen som ja..? Var lite sådär asså idag. Hoppas det blir bättre nästa lördag. Men det bästa va ju när Danny bytte om. Asså grrrr! ;-) så snygg!! Puss hej:*



Hej, hoppas jag inte stör!

Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

2013-02-03 | 12:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback