What doesn´t kill you makes you stronger

Hej! Förlåt för dålig uppdatering men ska försöka bättra mig. Tiden har bara fluggit förbi. Nu är det ju jullov och var julafton för två dagar sen och snart även ett nytt år. Så tiden går fort om man har mycket att göra. 
Igår så spelade familjen lite spel sen så åkte jag tilll Linn och sov över där. Så imorse vaknade vi ungefär vid 11 och gick upp åt frukost sen så kollade vi på film. Hon ska bort nu på kvällen så just nu är jag hemma men kanske ska tillbaka sen idag och sova över för imogon tänkte vi åka och shoppa i Örebro men vi får se hur det blir med ''sova över''. Nu sitter jag iallafall och kollar på King Kong med mamma och pappa. 
Ska väl fortsätta kolla på filmen nu för reklamen tar slut nu så vi hörs, puss hej !

 
JULAFTON <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback