Studiedag

Halloj! Äntligen fredag idag och utan nå skola. Så skönt! Så vaknade ungefär 10:30 idag och gick upp åt frukost. Sen har jag suttit och kollat på Portkod 1321, så grymt bra. För er som inte har sett det så säger jag bara kolla på det! Ni kommer inte ångra er (borde ni inte göra iaf) ;-) 
Sen så fick jag för mig att vilja skriva något trams här så, så blev det. Vet faktiskt inte riktigt vad jag skulle kunna hitta på idag men får väl se, kanske blir att kolla på Gossip Girl eller The Vampire Diaries det va sjukt länge sedan så har väl några att kolla ifatt. Ikväll hade jag tänkt att kolla på innebandymatch men vet inte riktigt än för vill ju inte direkt kolla själv så om det inte blir det så blir det att dra hem till min kompis Emelie och ha tjejkväll med några bruds. Får se hur jag gör :) 
Vi hörs väl, bye bye <3

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback