helgen

Hejsan alla ni som fortfarande läser min ''underbara'' blogg. 
I fredags efter skolan så drog jag, pojken och pappa till Nynäs för att fira min kusin Julia som fyllde 18 år i torsdags. Mamma och Kajsa var redan, när vi kom dit så var det tacos och sen så var det att man satt och prata och kollade när Julia öppnade alla fina presenter hon fått. Vi sov över hos moster Stina och på lördagen så åkte vi och åt frukost hos moster Gunilla som bjöd på bacon, ägg och så även amerikanska pannkakor. Gott! Vi drog hem på kvällen och lämnade pojken hemma hos honom sen så när vi kom hem så satt vi oss i soffan och kollade på någon svensk film. 

Igår så åkte jag en sväng till pojken och vi mös lite. Fast han spelade mest gta, såklart. 

Idag så har det varit ganska lugnt i skolan. Nu när jag kom hem så åt jag lite men nu sitter jag och Kajsa och kollar på New Moon, blev sugen på att kolla på den. Så ska väl sluta skriva här och kolla istället. 

Puss hej <3
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback