Moppekort!! :D

Hejsan! Nu har jag äntligen fått moppe kort. Så i förrgår var jag och hämtade Linn för att hon ville åka lite sen på kvällen drog vi till Frövi för att träffa Calle och Yasin. Vi gjorde väl inte så mycket mer än att gå runt och snacka. Sen igår så åkte jag in till Fbro vid typ kvart i 11 och fikade hos faster. Efter det så åkte jag runt lite sen träffade jag Hannah och åkte runt med henne och vi åkte upp till fotbollslägret som är i Fbro. Men vi kollade inte på dom små killarna som spelar, jag kollade på en kompis som har hand om lägret och dömde. Sen på kvällen träffade vi Kim, Linus, Emil, Casper, och ja massa fler. Sen vid typ 11 drog jag hem och la mig i sängen och snackade med folk.
Nu har jag nästan precis vaknat och börjar fundera på vad jag ska hitta på idag. Får väl se vad de blir. Kanske blir att träffa Karro.

PUSS hejdå <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback