finally!

Hejsan! Äntligen klar med alla moppetest och sånt, nu har jag bara körningen i trafiken och uppskrivningen kvar! Känns så himla skönt, hoppas verkligen att jag hinner klart innan skolan börjar. 

Aa, som sagt idag ska jag väl inte göra så mycket, det är ju filmväder idag så det blir att kanske kolla på någon eller några filmer, eller så blir det Gossip Girl hela dagen. Fast jag saknar verkligen att vara med någon kompis så kanske ska se vad någon gör och se om vi kanske kan hitta på något eller t.o.m sova över :-) 

Ni får ha det så bra! Så hörs vi! PUSS <3

 
MISS YOU 
 
 


Hehe. Du kan vara med dina kompisar i innebandylaget ikväll och träna. 17:30-19:00 ;-)

Svar: haha kommer kanske snart någon gång ;-)
Alva

2013-08-08 | 14:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback