my friends!

Tjäääääna! hur äre läget? Här är det bara bra.
Hade inte tid att skriva igår men skriver nu.

Igår när jag vaknade gick jag upp åt frukost sen gick runt lite satt mig ute och solade lite och sen tog några kort på några fåglar och en fjäril. Sen så gick jag in och duschade sen fixade jag mig. Sen drog iväg till Joline för att vara med henne och Emilia. Vi gjorde lite allt möjligt igår vill jag säga. Vi cyklade till Götlunda och var där ett par timmar och bara pratade om allt och skrattade som bara den. Sen cyklade vi hem igen och gjorde egen gjord pizza. Ja det var väl de. 

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på att göra. Vaknade ju ganska sent idag också så får se vad det blir men det blir väl nånting iallafall. 

PUSS❤
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback