Strapatsen 2012

Hejjhopp! Måste man verkligen ha rubriker! Men iallafall idag blev de för mig att vara hemma från skolan. De var strapatsen idag och eftersom jag är förkyld och har ont i halsen så tänkte jag att de inte var någon ide och gå till skolan. Vi har ändå inga riktiga lektioner idag. Men för er som inte vet vad strapatsen är så ska jag förklara de. Det är att man väljer genom att gå eller springa 7 km. De är varje år i Fröviskolan 7-9. Och så är de dessutom i skogen och de är inte på något speciellt spår i skogen. 
Och jag tänkte om jag bara kan gå runt inte ens springa så tänkte jag att de inte var någon ide för min del. Jag vill ju kunna springa lite inte bara gå. MenMen......Förra året de va så gick ju jag och Hannah, eller vi sprang ju faktiskt också. Då gick de ju bra och springa, men om jag skulle göra de nu, då skulle de nog inte gå så bra. Om jag bara inte hade vart så förbannat förkyld och haft ont i halsen så hade de nog gått bra! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback