Söndagsbak!

Hejjhejj! Rubriken säger allt! 
Idag har jag och mammis bakat ganska mycket. Eftersom hon fyller på torsdag. Just nu sitter jag och håller koll på cupcakes, som står och gräddar sig inne i ugnen. En kvart, och dom är nästan klara, ska bara ha på nutella och lite annat fint på dom sen är dom helt klara. Jag och mammis var och handlade jätte mycket inför baket, ungefär halv 1 eller nått. Så nu kan vi verkligen baka mycket om vi vill.
Sen när vi bakat klart de här så blir de för mig och mammis och dra och titta på när Pontus spelar fotbollsmatch i Grönbo. Sen blir de väl inte så mer idag, för imorgon är de ju tyvär skola igen så då får man ju gå upp tidigt igen. hejdå!


Såhär ska dom ungefär bli :)


  
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback