Soffhäng :P

Hejjhejj! Just nu sitter jag i soffan och chillar framför varma, sköna kamin och tittar på tv, men jag sitter också här vid datorn och kollar lite. Har lite ont i huvudet inte så kul. Är trött också, känns som om jag kommer somna när som helst. Kanske skulle ta och sätta på någon mysig och bra film att titta på. Men får se hur de blir med de. Men ska titta runt lite nu på kanalerna och se om de är nått man vill se annars får jag sätta på någon film. Sitter och bara längtar så himla mycket till helgen också, de ska bli så grymt kul! :D Med discot vi ska ha med klassen för dom små. Sen efter de ska Linn, Megge och Hannah följa med hem och ha de kul och mysigt sen så på lördag så blir de Stockholm med dom och shoppa, fett grymt asså! :D Längtar såååå till de! :) 
puss :* 



 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback