ny duschad.

Tjabba Tjena Hallå! Har precis lagt mig i sängen precis ny duschad och ren :) Åh jag älskar och lägga mig ny duschad de är så skönt. Man känns så fri då! Ska väl ta och lyssna på lite musik kanske eller ska jag ta och coola ner öronen idag kanske? Hm.....får se hur jag gör. De är ju alltid skönt och bara ha de tyst också. Imorgon är de en ny dag då är de bara och vara stark och kämpa sig igenom den dagen. Imorgon är de nått speciellt vi ska ha. Typ nån vandring, som vi ska känna på och vara flykting eller var de nu var för nått :p alla som gjort de har sagt att de är kul så får väl se vad jag tycker. Men nu ska jag sluta här och bara slappna av så hejdå, godnatt puss :* syns imorgon! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback