Fredag, Lördag & Söndag!

TjenaHallåHej! :D
Har tyvär inte haft tid och skriva, har haft fullt upp, hela helgen. 

I fredags började ju dagen med skolan, såklart! Sen när jag kom hem la jag mig och sov en stund. Sen efter de gick jag upp och drack en Kaffe-Latte :) Var så trött, så jag var tvungen och bli pigg eftersom de va fredag. Jag gick sen på fredagsöppet med H och L :) De va väldigt väldigt kul! Sen gick jag och H ut för vi skulle träffa M. Sen såg jag och M någon bil vi kände igen åka förbi oss, och de va ju såklart V som var ute och åkte på vägarna. Vi ringde upp honom och sa att han skulle komma och säga hej till oss. H gick in och jag och M var kvar ute. Jag hann träffa V typ 10 minuter. Sen var jag tvungen att åka hem så då kom pappis och hämtade mig. 

I lördags började de med att jag gick upp klockan 7 på morgonen, för att de va fotbollscup. Som va i Örebro. I våran första match blev de 1-3 sen i våran andra match blev de 0-2. De gick väl sädär då. Men jag var på de bästa humöret, av dom bästa. Vet inte varför men de bara va så.

Idag gick jag upp ungefär klockan 8 för att åka till Örebro igen. Första matchen idag blev de 0-0 fast vi var grymt mycket bättre!! Och jag älskar verkligen domaren! De va den bästa jag någonsin haft asså jag menar de! Han var verkligen bäst! Han blåste för alla offside och allt. Sen andra matchen vann vi med 3-1 fast när dom gjorde mål var bollen utanför innan tjejen sköt in bollen mot mål så de skulle egentligen inte ha varit ett mål. Bollen var typ en meter utanför men de va jätte dåliga streck och domaren var inte så bra. MenMen......
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback