Kulig träning!! :D

Tjabba! ;D
Idag har de varit skolan, fast de vet ni ju redan :p Gud de va potatisbullar idag i skolan, så gott! ;D Efter skolan åkte jag med bussen hem sen bytte om för träning sen ner och träna. Gud så rolig träning, tycker jag. Vi körde bara smålagsspel idag de är så kul. Gillar de! :D Idag var jag så sugen på att träna och idag var de inga efter oss så jag och några stannade kvar en stund och lekte lite med varsin boll. Vi kunde ha kört två timmars träning men tränarna visste inte att de inte var några efter oss så de blev bara en timme :/ Men aja får hoppas att de kommer en chans någon annan gång. Men nu ska jag inte babbla mer och gå och duscha sen lägga mig i sängen och titta klart på The Dark Knight Rises :) puss hej :*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback