Ghost Whisperer

Hejjhejj! Sitter i soffan och myser med mig själv. Tittar på Ghost Whisperer, läskigt! Efter de kanske jag ska ta och gå upp till andra datorn och göra lite saker. Kanske någon som vill skypa med mig, får väl se :-)

Matchen idag gick inte så jätte bra, det blev 2-6 till dom. Men vi var lika mycket värda att vinna, dom har en väldigt väldigt grym spelare som gjorde 5 mål så dom hade inte vunnit om inte hon vore med. Hon blev ju Selecteds bästa spelare och utvecklade så de var ju inte så konstigt. 
 
Nu ska jag fortsätta titta på tv så hejdå puss alla fina :*


Hej! Jag skriver om min LKG, kika gärna in och kolla! Kommentera gärna och fråga om det är något du undrar! ♥ http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Svar: hejsan! :D
Alva

2012-11-18 | 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback