chilling

HejsanSvejsan! ;D 
Sitter äntligen hemma och tar de lugnt framför Ghost Whisperer och en varm skön kamin :-) Nu blev de ju såklart reklam, men de är ju inte så ovanligt. De är ju de ganska ofta på många kanaler. Menmen vad gör de om hundra år?....Ska bara ta de lugnt idag eftersom de är min lediga dag idag, inga träningar eller något sånt. Så de är verkligen skönt eftersom vi körde så hårt igår. Var ganska länge sen jag tittade på Vampire Diaries nu så kanske ska ta och titta på de idag men får väl se hur de blir med den saken. Brukar ju inte bli så, vill inte gå upp för de är så kallt där uppe. Jag vill ju sitta här nere vid kamin där de är varmt och skönt.
Men aja nu ska jag inte skriva något mer skit som ni inte är intresserade av så.
 
Hejdå :*
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback