fredag!

Hejjhejj, Sorry att ni fick vänta.......
Idag har jag typ suttit vid datorn och gjort en skiva åt mamma. Och så har jag skypat med Linn några timmar för vi bestämde vad vi skulle ha med oss imorgon när min familj och hon åker till Böda på Öland! :D
Längtar jätte mycket! Vi har bestämt vad vi ska ha för kläder och vad vi ska ha för filmer och lite sånt. Sen när vi hade skypat klart så satt jag och kollade lite grejer på datorn. Sen började jag packa in allt jag ska ha med mig i husvagnen. Fast jag är inte klar riktigt än. Får kanske göra klart allt imorgon, för nu orkar jag inte :p
Nu har jag precis varit ute och klippt gräset. Det var därför de dröjde lite. 
Nu när jag är klar här ska jag och Kajsa laga Tacos. De blir väldigt väldigt gott! :D 

Och imorgon då smäller de, då åker vi!! :D (Y)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback