söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag

Hejjhejj! För en vecka (söndag) sen så låg jag i husvagnen och tittade på Vampire Diaries. En av dom bästa serier som finns! Gjorde inte så mycket annat. 
(jag kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort så jag gissar lite.....)
I lördags låg jag säkert också och tittade på serien.
Tisdags så kom Martin till oss, så vi åkte och hämtade han i Byxelkrok. Sen tittade jag igen.
Onsdags tittade jag på serien. Och kanske badade med Kajsa och Martin. 
Torsdags tittade jag säkert på serien. På kvällen så gick vi till scen och lyssnade på Mojje, The Moniker & Böda Beach Band. Det var väl bra.
I fredags så tittade jag igen. Sen var de ju sista kvällen så då gick jag och pappa och lyssnade på ett band som spelade nere vid stranden. Efter de va slut gick vi till puben och lyssnade på Böda Beach Band där, dom är grymma ;) Har fått lite ögonkontakt med trummisen i bandet dom kvällarna vi lyssnat på dom.
Igår åkte vi hem.
Och nu idag är vi hemma! ;/


 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback