Helsingborgs semester :)

Halloj! Nu är jag hemma från semestern, jag kom igår men då tänkte jag inte på att skriva. Så jag skriver nu!
Vi åkte dit natten till tisdagen, vi kom dit ungefär 8 eller nått. Vi väntade hos Christine & farbror Björn. Men när vi hade checkat in så var platsen typ en meter utanför resturangen och vi skulle sova i tält och de va jätte hårt i backen så vi kunde inte campa där. De fanns ingen annan plats så vi fick åka till en annan camping, men när vi var på väg dit så kom vi till ett rödljus, och vi tyckte bilarna stod så konstigt. Sen fick vi syn på en lastbil som stod stilla mitt i vägen där man skulle svänga, och eftersom vi skulle svänga så såg vi människan ligga där ÖVERKÖRD, och jag höll på och kräkas. Fy fan vad äckligt!! De va en kvinna på en cykel, aja hon överlevde iallafall. Ni vet att dom är ju dumma i huvudet som har grönt för både sväng och gåning samtidigt! Vi hittade iallafall en mysig camping tillslut. ORKAR INTE SKRIVA OM HELA DAGEN! 
 
På onsdagen var de 28 grader och bara sol inte något moln alls. Vi låg och solade hela dagen! :D 
 
På torsdagen var de 29 grader och bara sol, och då låg vi och solade från 11 till typ 3 för sen åkte vi och fixade oss sen ner till centrum, för de var festival. Tex så va de Rix Fm Festival men sen var de ju annat också. Vi åt på en JÄTTE GOD resturang som heter Haket kök & bar. De va den godaste maten jag någonsin smakat, och då menar jag verkligen de!! :D Vid klockan 9 på kvällen kollade jag, Kajsa, Martin & Johan på bio, vi kollade på The Dark Knight Rises, så jävla bra!! Vi tittade på bio för att Martin ville de för att han fyllde år. Filmen var nästan 3 timmar lång, men de var de verkligen värt!
Jag kom hem till campingen typ kvart i 1 eller nått, la mig och sov. I torsdags plockade vi ner tältet, då ringde mammas telefon och de va pappa som sa att vi inte fick vara där länge för att mamma & pappa skulle bort på semester, mamma visste ingenting. När vi packat ihop tältet åkte vi och fikade hos Christine & Björn, när vi hade gjort de så hämtade vi Kajsa hos Martin och familjen som hade hyrt ett hus i Viken. Sen efter de åkte vi hem. Nu är mamma & pappa på Gotland.



Nu är jag med Erica och vi spelar spel, men snart ska vi ta och äta fläskfile och klyftpotatis. Gott!

Hejdå! puss :*


 
 
 
 


Vart alla fina bilder på Farbror Björne & Stina??

2012-07-28 | 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback