TorsdagFredag..

Hej alla underbara! Hann tyvärr inte skriva något igår för att jag hade skolan sen följde jag med Hannah hem sen gick vi till gårn. Sen när jag kom hem var jag så himla trött efter att jag hade gått upp halv 6 så jag gick och la mig direkt. Btw skulle fixa håret och sånt inför lucia va ju med i kören. 

Idag ja hm....Jag är hemma är så sjukt förkyld så de finns inte. Och har lite ont i huvudet....INTE KUL! 
Och jag kunde inte sova längre idag heller för att jag är så förkyld så jag knappt kan andas när jag ligger i sängen. Så då fick de bli datorn och skriva lite på bloggen. Så idag ska jag väl bara ligga och chilla i soffan framför tvn & datorn. puss hejdå :*
 
De blir lättare att blogga igen när jag fått tillbaka min mobil!



 
FREDAG & FETT SUGEN PÅ GODIS!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback