Studiedag!!! :D

HejsanSvejsan!! :D
Idag måste jag ju bara vara glad asså. Är ju ledig och ska klippa mig och slinga håret vid 15:00 av Emma :D Längtar bara så mycket till de. Vet inte vilken färg men vi hittar väl på någon fin. Nu kan jag bara säga att jag känner verkligen av träningsvärken från igår. Har typ träningsvärk överallt. Menmen vad gör man inte för att bli biff ;) haha nedå skoja bara lite. Ska gå upp och klä på mig sen kanske fixa klart svenskan har bara lite bilder kvar att lägga till om, ''Boken Om Mig''. De är det vi skriver om på svenskan om ni ville veta :) Lägger ut bilder sen på hur håret blev, typ före & efter bild :) puss hejdå :*
 
 
 
 
Mina fina vänner och jag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback