I Would..

Hejhej! Jahapp vad ska man skriva om idag då? Ja de blir väl att jag har varit i skolan, men de visste ni typ redan. Sen efter skolan fick jag vänta en timme på bussen, eftersom jag sluta 14:10 idag. Åkte med bussen hem vid 15:15 sen åkte jag hem, elda och gjorde de varmt och nu sitter jag här vid kära datorn och skriver på min kära blogg. När mamma kommer hem ska vi laga mat och efter vi ätit ska jag mysa med henne och göra pepparkakshus :-) och äta mycket deg!! ;-) HAHA så gott de är. Åh gud så får man väl träna på lucialåtarna som jag ska kunna tills imorgon när jag ska sjunga för hela skolan med alla andra i skolkören. puss puss :*




 
hmm gott med våfflor ;-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback